Enviaments i devolucions

Enviament dels paquets

Espanya, Andorra i Portugal: Entregues en 48/72 h laborals a través de missatgers. Despeses d'enviament 4,00€ (iva inclòs). Enviament gratuït per a compres superiors a 39€

Els enviaments a les Illes Canàries, Ceuta i Melilla es realitzen a través de correu postal certificat. El pagament ha d'efectuar-se per transferència, amb targeta o Paypal. L'opció de pagaments per reemborsament no està disponible.

Països UE: Despeses d'enviament 9,50€. Enviament gratuït per a compres superiors a 50€

Països no UE: Despeses d'enviament 12€. Enviament gratuït per a compres superiors a 100€

Si no es troba a casa en el moment de l'entrega, se li deixarà un avís a la seva bustia o se li enviarà un sms. Li recomanem que truqui al telèfon que li facilitaran per tal de concertar l'entrega.

Si sap amb seguretat que no podrà ser en el seu domicili li recomanem que ens indiqui una altra adreça (feina, familiar, amic), o si ho desitja, pot triar fer la recollida en l'oficina de l'empresa de transport més propera.

Finalment, recordar-li que les agències de transport no fan entregues ni repartiment els dissabtes.

Seguiment de la comanda

Pot localitzar la seva comanda en l'apartat "Historial de comandes" del seu compte de client. 

Si no té compte de client i ha fet la comanda com a invitat, pot consultar l'estat de la seva comanda en l'apartat seguiment comandes invitat.

És possible que l'email amb el número de seguiment es trobi a la carpeta spam del seu correu electrònic, o que l'hagi esborrat sense adonar-se. En aquest cas pot posar-se en contacte amb el departament d'atenció al client perquè li tornem a enviar.

Devolucions

En cas que l'embalatge li arribi defectuós (trencat o deteriorat), directament no li accepti a l'empresa de transport i enviï'ns un email a: info@tyekitaly.es indicant-nos el número de comanda i d'enviament. D'aquesta manera s'agilitzarà el procés i s'enviarà un nou producte de forma immediata.

Per als materials acceptats que presentin error o siguin defectuosos:

Si el producte adquirit està en mal estat o és defectuós, Tekitaly.es l'hi canviarà per un altre de les mateixes característiques sense cap cost addicional.    

En aquest cas, haurà d'enviar-nos el producte en mal estat i un cop comprovem que no ha estat manipulat, l'hi enviarem un altre de les mateixes característiques i marca sense cap cost addicional. 

A més, disposa de 14 dies naturals per tornar la compra sense cap cost i l'import de la mateixa serà reemborsat en un termini màxim de 14 dies.

Vajolet no admet devolucions de productes que ja hagin estat utilitzats i el motiu de devolució sigui diferent del indicat anteriorment (mal estat o defectuós).

Per realitzar qualsevol gestió de garantia o devolució li recordem que ens ha d'indicar el número de factura o comanda i el motiu de la devolució. I es pot posar en contacte amb nosaltres a través de: info@tekitaly.es o en el número de telèfon d'atenció al client: 610 260 003